Merhaba kızlar 1 aylık kızım var baş çevresi 38 cm olarak dünyaya geldi baya zorlayıcı bi doğum oldu benim için gebelikte hep kafa kısmı önde gidiyordu(yaklasık 2 hafta öndeydi) gercekten de gelişimi o şekilde oldu. İlk hafta gittil 37 cm ölçüldü ödemliymiş şu an 1 aylık 39 cm baş çevresi sağlık ocagındaki ebe çok iyi bakmışsın maşallah dedi sizce normal mi?