Leylaozlgl Slm kizlar benim 1.6 yaşında bir kızım var ve yine hamileyim kızım süt hiç icmedi Bebelac mama verdim ve kilosu gayet iyiydi şimdi ise 3 aydır biraktirdik mamayı zayifladi sizce tekar veriyim mi
Selin59 Leylaozlgl hayır tabiki. Kızınız 1,5 yaşında bebelac mama için yeterince büyümüş. Mama sandalyesinde ek gıda vermeniz gerek . Bebelac mama sağlıklı kilo aldıran bir şey değil ki
Leylaozlgl Selin59 bende acaba ondan mi kilo verdi ya da yemiyor bişey diye zar zor biseyler yediriyorum