esradgzl canım aslında ben kız kardeşim ile temaslıydım. Ailem hepsi şuan pozitifler. Dolayısı ile onlara sormuşlar kimle temas ettiniz diye onlarda benim ismimi vermişler saglık ekiplerine bide hamile oldugumu söylemişler. O şekilde bana testimi yaptılar. Egerki hiç tanımadgın bi agrı ise testini yaptır derim. Aile hekimini ara bence ona bilgi ver o seni filyason ekibine yönlendirr zaten.