Happybsrn Fatma7666 bnm de öyle olmuştu büyük ihtimalle kimyasal gebelik yaşamışsın bncede rahim filmi çektir en azından için rahatlar 👍
Fatma7666 Happybsrn Bende düşünüyorum kafamda hep soru işareti zaten o? Küçük şehirdeyim Erzuruma gitmem gerekiyor oda pamdemiden dolayı korkuyorum 😒
Fatma7666 1PrensAnnesi bende öylemiyim acaba ?Peki adetiniz normal adet gibimiydi ? Yoksa ilk 2gün aşırı sonra lekelenme mi ?
Purpura26 Fatma7666 Yarına kadar nasıl bekliceksin yakınında özel varsa aciline git ver kan ben asla duramadım hemen gittim 😊 maddi olarak da çok bişi değil 25 tl aldılar benden
Fatma7666 Purpura26 maddiyatı önemli değil özele gittim onlar da aynısını dedi bakalım hayırlı evlat inşallah 🥰🤲
Merveerhannn Fatma7666 benim adetim olmadı. Adetim geçtikten 10 gün sonra kanamam başladı ağrıyla. Öyle düşük oldu. Tabi ilk zamanlar dha yoğundu, 20 gün sürdü kanamam
Merveerhannn Fatma7666 prolaktin devamlı yükselen bi hormon. Bi kere ilaç kullanıp brakmayla düzelmez. Devam etmelisin.. ben ilaç kullandıgım o ay gbe kaldım
Fatma7666 Merveerhannn bende kullandığım ay kaldım ama kimyasal oldu ?acaba diyorum sıkıntı nerde niye kimyasal da normal gebelik değil 😢doktorum diyor rahim mükemmelliyetçi oluyor kromozomlarda eksik görünce kimyasala dönüştürüyor 😒Hayırlı evlat ?
haziranin25i Fatma7666 Beta hcg değerleriniz nedir? Şuan yazdıklarınızdan dolayı afaki konuşmak yersiz.
1PrensAnnesi Fatma7666 ben normalde de 3 gün adet olan biriyim bu sebepten az az gelir hep bende :) açıkçası pek farklı değildi o sebeptende anlamadım gebeliği heralde ama hamilelik ilerledikçe belli oldu umarım sizde öylesinizdir
Fatma7666 Susamcik01 kan testi verin olabilir kimyasal da olabilir dikkat edin ağır falan kaldırmayın aman haaa😒
Fatma7666 Rabiacengiz inanın hastanede acilde komşum hemşire koronadan onlar da kaçıyor yoksa bende hemen onu düşünüp o u arafım gelme dedi 😢