Havva01 Canım benim de hamilelikte dolgu dişim ağrımaya başladı 20+6’dayıx ve bugün gittim dolgumu yeniledim. Doktorum yapmamda bi sakınca görmedi aksine yapmazsan apse bebeğe kan yoluyla daha çabuk ulaşır o daha çok zararlı dedi bende yaptım çok şükür şimdilik rahatım inşallah ilerleyen haftalarda diğer dişlerime de vurmaz. Bizde biraz da ırsi teyzelerim ablam hep hamilelikte diş ağrısı çekti ve Türkiye’de hamilelere diş tedavisini kolay kolay yapmıyorlar diye biliyorum ama sen doktorundan özel izin belgesi alıp özelde yaptırabilirsin. Çünkü önünde çok uzun yol var ve inan bana çekilmiyor diş ağrısı helede gebeyken her ilacı da kolay kolay kullanamıyorsun. Allah yardımcın olsun inşallah.