duygu3460 Ara ara nadir de olsa gözümün önünden 3 4 saniye sim uçar gibi oluyor etrafta,böyle olan var mı daha önce yaşayan ?
Dyguklc duygu3460 benimde oyle ya tansiyon oynuyo o arada hemen oturun bikac bisey atistirin gecince doktora sordum susuzluk kansizlik tansiyin herseyden olabilir dedi ben hic su iceniyorum ve asiri kansizim o yuzden olabilcegini dusunduk doktorla
duygu3460 Yasemin301 doktora muayene oldunuz mu,ya da sorabildiniz mi doktorunuza neden olduğuna dair
ElifLinam Bende de bu akşam oldu hemen tansıyonu ölçtüm normal çıktı. Anlamadım nıye oluyor. Kan şekerı ya da hormonel. Bılmıyorum😓😓