Kızlar 31. Haftanın içindeyim bi haftadır falan ellerimde uyuşma, ağrı var. Bıçak tutarken bez sıkarken falan çok zorlanıyorum birden elektrik çarpmış gibi oluyo bırakıyorum elimden. Bi iş yaparken bi anda uyuşma geliyo. B12 eksik çıktı ondan yapar dedi doktorum. Bunu yaşayan var mı, varsa nasıl geçti ? Ya da Doğuma kadar devam mı etti