Gizem1996 Merhaba kızlar yada iyi geceler 14+1 hamileyim ama bebeğim sol kasığımda duruyor sanki orda bir sertlik yumru var ne zman yukarı çıkar 🙈🙈🤗
Gizem1996 Zuzu3321 o kısım sert oluyor ve bacağımı karnıma doğru çektiğim zaman sertlik rahatsız ediyor 🙈
Gizem1996 34_21_23 bilmiyprum valla bencede çok enteresan ama cidden ultrasondan önce kasıklarımı yokluyorum ve setliğin olduğu yere bakıyor doktor
Fatma12345 O durum bende de var ne enteresan ki 😃sol kasiğim sertleşiyor uzanırken ayağımı yukarı doğru çekerken sancı yapiyo ve her doktora gittiğimde doktor sol kasiğim dan muayne ediyor bebiş orda sanırım 😍
Gizem1996 Fatma12345 benimde aynı bende bebeğim diye düşünüyorum ve evet doktorumda hep sert olan yere bakıyor ultrasonda 🤗🤗