Kızlar ya yeni geldim doktordan 29da erken doğum tehlikem vardı ve doğurmaya ramak kalmıştı gerçekten iyice kanala falan girmişti şimdide kafası iyice yukarda doktor gelmeye niyeti yok bence sen gününü bile geçirirsin dedi kanala inmesi için ne yapabilirim ki acaba yapıp faydasını gören var mı 🙄