Agjflgknn Kizlar bor sey sormak istiyorum. Sezeryan icin cocugun suyunun gelmesini sancinin gelmesini bekleme sansimiz var mi? Yani 39. 40. Haftada da sezaryon olabilir miyim lutfen aydinlatir misiniz ilk gebeligim bilgisiizim
Elfffcnnn28 Agjflgknn doktorlar genelde sezeryan isteyenlerde riske atmaz 38 hafta olunca gün verip alır bebeği
UrasEgeninannesi Agjflgknn doktorunla konuşursan o seni daha iyi yönlendirir beraber planlarsınız. Görümceminde 2.gebeliğiydi açıklık olduğu için 39.haftada aldırlar o da beklemek istediğini söylemişti doktora
Nursahcan Canım doktor bıldıgım kadaryla sezeryanda 38 de alıyor fakat normal dogum olasılıgı olursa bekletıryor dıye bılıyorum