Kızlaaar bunların hiç bir önemi yok sağlıklı olsun yeterli 2975 doğurdum hamişken bebişim küçük diye kafaya çok takmıştım normaldi aslında ama doğumdan sonra süte kuvvet 4 kilo doğanları bile 1. Ay kilosunda geçtik karnımda değil dışarda büyüdü velasıl doktorumda öyle söylemişti zaten minyonum sana göre bebek daha ne olacak diye 😂 22. Haftamda 450 grdı bu arada