Ereninannesi46 Merhaba hanımlar bugün yani 38+5 te planlı sezeryan oldum fakat çocuğumu sadece 2 dk ameliyatta gösterdiler solunum sıkıntısı varmış kuvoze aldılar kendimi unuttum bebişim için dua eder misiniz yarın eve çıkıcam oda benimle gelir inş
UrasEgeninannesi Ereninannesi46 Rabbin sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah canum. Üzülmemeye çalış bol bol su iç. Stres yapmamaya çalış elinden geldikçe ki sütün olsun
Rukiyesevgili Geçmiş olsun çok üzüldüm inşallah sabaha kalmadan kucağına alırsın bebeğini sizin için çok dua edecem
Ayca13tr Allah yardimcin olsun ins sabaha kalmadan kucagina gelir yavrucak saglikla büyütürsünüz de bugün ku kotu aninizi unutursunuz