Ailem şuan covid19 ile mücadele ediyor. Bende haberimiz olmadan kızkardeşim ile temas kurmuştuk. Temasımızın akşamı ona test yapıldı pozitif çıktı kardeşim. 4 gün geçti bugun rahatsız oldum bende başım ve belim cok agrıyınca bana da sabah gelip test yaptılar. Biraz önce aradılar bende pozitif cıktım. Ayrıca 31+4 haftalık hamileyim. Hiç bir ilaç vermediler. Şunu anladım hastalık degilde stres ve evde kalma piskolojisi insanı yoruyor… Sizler neler yaptınız evde oldugunuz süre boyunca.