Girlpowerbabe Haftaya gireceğim bebeğim 17. Haftadan beri aşırı hareketli ama bu akşam hiç durmuyor yaklaşık 2 saattir beni çok zorluyor karnım sanki çatlayacak patlayacak hem geriliyor hem vuruyor ama çok güçlü vuruyor ne böbrek kaldı ne kaburga kaldı midemdeki her şey ağzıma geliyor keşke kusabilsem o derece yorulmadan bu kadar nasıl hareket edip vurabiliyor bittim resmen sakinleştirmenin bi yolu yok mu allah aşkına yatsam olmuyor kalksam olmuyor otursam olmuyor uyumak istiyorum🤦🏻♀️
tkrj19 Girlpowerbabe uyumaya çalış uyku hormonu onu da etkiler sakinleşir maşallah diyelim küçük canavara :)
Nn20 Girlpowerbabe biz gündüz hareket halindeyken bebeklerde suyun harkeetinden dolayı uyuyormuş şimdi siz hareketsiz iseniz belki ondan böyle oynuyordur biraz hareket edince uyurmu ki bilemedim sadece okuduklarımdan aklımda kalanları paylaştım 🙈🌸
Esma-4242 Girlpowerbabe ben sanki kucağımda gibi göbeğime piş piş yapıp tipışlıyordum sakinlesiyor yada babası konuşuyor seviyor karnımı birden sakinlesiyor
Mom092 Girlpowerbabe hahah zorlucak minik senii ☺️ Bazen hic sesleri cikmiyor bazende boyle durdurak bilmiyolar 🤦🏻♀️ Ben oyle cok canimi yaktigi zaman sure acip dinletiyorum canim sakinliyor dene derim ☺️
Girlpowerbabe tkrj19 zaten uyumaya çalışıyorum ama bu şartlarda mümkün değil her akşam bunu yaşıyordum ama bu akşam çookk fazla 🤷🏻♀️
Girlpowerbabe Nn20 canım gündüz de böyle dışarda hareket halindeyken de hep böyle ama bu akşam bi değişik içimi sızlatıyor karnım patlayacak gibi oluyor
KaanErkan-mom Girlpowerbabe beni de geceleri çok uyandırıyor. 1 saat filan uyumasını bekliyorum. Sabah da 8 de kahvaltı yaparız. 7.30 olunca güm güm vuruyor mecbur kalkıyorum ne yapayım. Acıkıyor belki de🙈
Armin-Guney Haftamdayim ayni şeyleri yasiyorum . Zaman hızlıca gecsinde doğsun istiyorum suan acılar içinde kıvranıyorum hareketlerinden dolayi . Benimkide sanki hiç uyumuyor ne gecesi var ne gündüzü… cok zor
Girlpowerbabe Armin-Guney hala vuruyor sağıma yattım sağ kaburgamın içinden geçti birazdan soluma yatcam biraz da sol kaburgamın içinden geçsin yorulup uyumasını bekliyorum ama ne gelen var ne giden🤷🏻♀️
EkinCenik Girlpowerbabe ay bu kadar olur 😊 34+2 deyiz bugün hastane çantası hazırladık dolabını yatağını hazırladık annemle. Ben sadece oturdum aslında ama uzanamadım yarın da kontrol var duşumu zor alabildim. Kasıklarıma kalçama heryerime vuruyor. Canım çok yanıyor ve bacaklarım uyuşuyor. Kendimi kasmaktan midem bulanmaya başladı. Bununla ilgili başlık açacaktım ama bu yazıyı gördüm. Hareketleri hissetmek güzel hoş da bu olay biraz şiddete dönmeye başladı 🙈 Uzandım şimdi derin derin nefes almaya çalışıyorum. Ne yapsam bilemedim 🤷♀️
Girlpowerbabe EkinCenik hem de ne şiddet valla sanki büyük adam vuruyor ya🥴 daha kaç hafta var nasıl dayanırım bilmiyorum kilo aldıkça daha da sert oluyor
Esma-4242 Girlpowerbabe sorma valla yediğim tekmeler haddinden fazla bazen diyorum Allah’tan içerde şuan çıkınca napcz bilmem😂
ozbyhnd Ayni benim bu 😂 gündüz ne kadar uğraşırsam uğraşayım hareketleri ağır ağır .. gece 22.00-22.30 bir baslıyoruz 2-3 e kadar tekmeler dönmeler bir hareketler 😂 artık evde yürümekten başım dönmeye başlıyor cözümünü bulamıyorum 🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Girlpowerbabe ozbyhnd işin kötü tarafı benim gündüz de böyle ama şu an karnımdan çıktı çıkacak yani o derece midemi de fena yaptı bu geceden direk sabaha ışınlanmak istiyorum😓
Mom092 Girlpowerbabe dun canimi o kadar acitti ki aglicaktim nerdeyse esim sure acti koydu o kdar yumusadii nefes aldim vallaa 😇
Ozleemmmm Girlpowerbabe ya kıyamam ben 19+5 im şu an hareketlerini hiseetmeye başladım pıtı ptı çok tatlı ama beni korkuttunuz 🤣 o kadae acıyor mu ya 😫
efendimannem Ozleemmmm 😂😂 aynı şeyleri düşünüyorum bu kadar acılı bişiy miiiii. Küçük küçük hareketler çok tatlı amaaa
Girlpowerbabe efendimannem ben normalden fazla hissediyorum göbeğimde hiç yağ dokusu yokmuş o sebeple.. kasılmaları falan da normale göre fazla hissediyorum bu yüzden yani herkeste bu şekilde olacak diye bişey yok tabi umarım sizin pıt pıt şekilde devam eder💛🙈
Girlpowerbabe nagsal-48 doktora son gittiğimde makat pozisyondaydı 🤔 birkaç saat önce kafası soldaydı şimdi sağ tarafımda bilemedim ki hiç tecrübem de yok ondan mı acaba🤔