Burcu_ergn Kaç haftalıksınız açılmalar kaç cm durumlar nasıl 😁 ben 38+3 açılma sıfır bekleniyor hanımefendi 😁
Canselhabib27 Burcu_ergn bende 38+5 sıfır acilma nst de sanci yok ama agrilar beni bitiriyor normal dogumu çok istiyorum ama ağrılardan sancilardan gidip sezeryan olmayı bile geçirdim aklimdan ama hayırlısıyla gelsin insallah son 9 gün daha dayanırım insallah 😅😂🙏
Dorukcuuuum Burcu_ergn 39+3 üz oğlum olucak açılma rahimde kısalma hiç yok kanala da inmemiş zaten 4 kilo üstü sezeryan olucak ama doktor hala bekliyor sanırım 41 de sezeryan olucam 🤨😏
Nesse86 Canselhabib27 Bence normal dogum en iyisi agrisi kötü ama gelip gecici hersey.Allah yardim ediyor.
Nurggggl Burcu_ergn 39 +2 tık yok hangi bu nasi iştir 😂😂😂🙄🥴 bebek kanalda.bile.degilmis üstelik gelmiyor bu bebisler gelmiyor 🥴🥴😂
Nursahcan 37+5 olduk ama altan muane olmadıgım için açılmam var mı yok mu bilmiyorum bile ama ara ara arım oluyor
Merve1656 Burcu_ergn 39+2yim çatı muayenesi yapmadı doktor henüz bakalım bekliyoruz 🙄 artık gell kızım demekten dilimde tüy bittiii😒
Cnnsmy Burcu_ergn 38+6 olduk bugün batma hissi var ama başka bişi yok henüz 37de 1 cm açılmam vardı son durum nedir bilmiyorum 🤔
1yildirim Burcu_ergn 40+3’ de biziz hatunlar. Açılma yokk! Kasılmalar var. 😅 Çarşamba kontrole gideceğiz. Her şey iyi giderse 41’e kadar yolu var. Sonuna kadar bekleyeceğiz dedi doktor. Hayırlısı be gülüm! 😆
Mrv24orn Burcu_ergn 39+6 vajinamd akasilma ve baski vr hfif sncilr okdrr dua edyrm artk sancilrm gelsn dye gelmzse persmbe suni sanci vrick doktr😅😅😅
Merve2863 Mrv24orn benimkide aynı ama dokdoruem suni bi türlü vermiyoru bana of ya sonradan Şebnem kilolu diyip beni sezeryana alacak çok gerginim
miraccaden Mrv24orn doktorunuz hiç açılma olmadan suni verecekmi peki? Benim doktorum hic acılma belirti olmazsa suni vermeyeceğim dedi 39+6dayım bende