Msydn6 amin teşekkür ederim😊 hayır hiç bulantı hissetmedim acı da hissetmedim sadece dokunuşları baskıları hissediyordum ama asla korkulacak gibi değil. Zaten 5 dk sonra bebisiniz kucaginizda oluyor sonrası yok gibi😍 baş ağrımda hiç olmadı. Bol bol su ve kahve içtim. İlk 3 gün biraz zor oluyor ama inanın annelik hissi öyle güzel ki Allah o gücü veriyor ve çocuğunuz için hızlıca toparlaniyorsunuz. Ağrı sızı da asla abartılacak gibi çok değil hepsi geçici şeyler.