MasalAlparslanMom 🤷🏻♀️🤷🏻♀️🤷🏻♀️🤷🏻♀️ Ayaklarımın altından doğru yanma, azcık yemek yesem koşmuş gibi çarpıntı 🤦🏻♀️Ani kafa atarcasına tekmeler . Biyerde toplanmalar 🤷🏻♀️👼🏼 Halimize şükür 😍🙋🏻♀️
Cans Çok şükür benim bir şikayetim yok ama iştahım kesildi 🙅🏼♀️ Miniğim içimde büyüdükce midemin kapasitesi azaldı sanırım . Önceden doymak bilmiyordum şimdide yemek istemiyorum 😖
rf17 bu zamana kadar çok iyiydim hatta ne güzelmiş hamilelik diyodum nazar ettim kendime 😂 bel ağrısı, nefes darlığı, ellerde şişme uyuşma, uyusan uyunmuyo ayağa kalkınca her yerim ağrıyo. valla son iki ay zormuş yaa 😓
Emelimsi Yorgunluk bitkinlik reflü ve uyku pozisyonunda zorlanma🙁( bu haldeyken işe gidip gelmek eziyet oldu 37 yi iple çekiyorum
Kuzusunannesi Farkında olmadan ağırlaşmışım meğer artık ev işi yapmak bile zor geliyor bana 33+2 olduk