Dua35 ben de ogluma hamileyken çıkmıştım 3 saatlik yola doktor bir sknti yok sa yarin saatte bir bacaklarını hareket ettir hareketsiz durma yeter demisti benim arabaylaydi yolculuğum yarim saatte bir kendim hareket eder saat başıda iner yarim saat kadar yürüdüm canim