İyi akşamlar arkadaşlar 3 haftadır düzensiz sancılarım var düzensiz. Bugün 1 cm açılmam olduğunu öğrendim ve rahim ağzı incelmiş dedi doktorum sizce 1 haftadan fazla sürer mi doğumun başlaması ağrılarım falan da var. Ve açılma olması için neler yapabilirim?