Prenses_B_ valla canım 13 haftalıkken %100 erkek dedi doktor ve o haftada o kadar kesin konuşması sinirimi bozdu açıkçası. 1 hafta sonra başka bir doktora gittim ama hiç cinsiyeti sormadan normalde bu haftalarda söylemem ama sizinki kız dedi 😂 yarın kontrolümüz var bakalım bu sefer ne dicekler