Canselhabib27 Merhaba hanımlar 38+5 günlük hamileyim alt karin bölgemde ara sıra sanci oluyor adet sancısı gibi ve belim ve bacaklarıma vuruyor 2 gündür de tuvaletimi ishal gibi yapıyorum çok sık olmasada bunlar belirtimi acaba bilemedim
Deletedmom95 Canselhabib27 olma ihtimali çok yüksek. Benimde adet sancısı gibi hem belden hem kasıklardan vurdu doğum sancısı dedi doktor
Yasminnn1234 Canselhabib27 bende 38+5 im bende de oluyor ama doktoruma daha gitmedim bacak kasık ağrısı fazla fazla hattta kasıyo bacaklarımı. O zaman yakındır gelmeleri ☺️
Haticeyuce31 Canselhabib27 evet canim bunlar doguk belirtisi bacaklarına ve beline vuruyorsa yavad yavas geliyor demektir benimde doğum yaptığım gün belimden asagi sanki sicak niseyler kayıyor gibi oluyordu bacaklarim uyusuyordu anlık O gece dogum yapmıştım hayirlisiyla sağlıkla kucağına al insallah canim 🤲
caglanurr Haticeyuce31 ya benimde sadece vajinamda baskı var baska hiç bi yerimde ağrı Yok ama dün çok yürüdüm ondan sonra baskı oldu acaba budamk doğum belirtisi doktor bebek kanala inmemiş dedi
Canselhabib27 Haticeyuce31 evet canim adet olduğum zamanlar çok fena sanci çekerdim belime bacaklarıma vururdu duramazdım tıpkı onun gibi oluyo sanki birden bire bıçak saplanıyor gibi oluyo yürürken otururken baskı oluyo insallah sağsaglim dogar biran önce ilk aylardan beri zor geçiyor çünkü hamileligim 🙏🙏
Haticeyuce31 caglanurr doktor ne zaman soyledi canim belki bebis yeni kanala inmiş o baskı yapıyor olabilir yada inmeye calisiyor olabilir
Haticeyuce31 Cheerfulmom benimki de 0 belirtildi canim 40 +2de kendi sancimla geldi minik bey Ansizin geliyorlar yani ama sanirim seninde 40 i bulur gibi
caglanurr Haticeyuce31 cumartesi günü söyledi hiç açıklık Yok bebek kanala girmemiş dedi bende dün akşama kadar yürüdüm dayak yemiş gibiyim oturup kalkmak zulüm ama baska bir yerimde hiç ağrı sızı yok
imran1029 Benimde yaklaşık 3 gündür vajinama batmalar oluyor alt karın ağrım ağrıyor bazen belim de yoğun ağrı oluyor bebişko hareketli 37+6 haftalığım doğum yakın mı acaba perşembe kontrolüm var
Haticeyuce31 caglanurr 2 gün geçmiş üstünden belki bebek kanala inmiştir yada inmeyede calisiyor olabilir canim yurumussun ya hem yuruyus cok iyi geliyor çünkü gercktn
Merve1656 Canselhabib27 39+2yim bazen adet ağrısı gibi bel ve kasıklarım da ağrı oluyor ishal zaten 1 haftadır var, nst de sancı çıkıyor ama gelen giden yok,🤣🤣🤷🤷
ozlemtopal Canselhabib27 aynı sorunlar bende de var özellikle bugün çok oldu 38+3 olduk sağlıklı bir şekilde gelsin bebişlerimiz❤️