Annem1 Kızlar leke çıkaran deterjan ve yumuşatıcı önerebilir misiniz? Unı baby kullandım. Lekeler oylece kalıyor. İlaç lekesi falan. Oğlum çok kusuyor. Yıpranıyor dolayısıyla kıyafetler.
Deletedmom95 Annem1 yani daha yeni kıyafetleri ama granül sabun ile yıkıyorum ben. Birde onu deneyin isterseniz 😊
Kuzey61 Annem1 ben Dalin deterjan kullanıyordum ilk oğlumda ve aynen en basit lekeler bile çıkmıyordu sonra roxy dalan matik kullandım hem lekeler gitti hem yumuşacık oldu çamaşırları. 7 sene önce dalin’in zararlı olduğunu bilmiyordum açıkçası bilseydim hiç almazdım ne deterjanını ne yumuşatıcısını.
haziranin25i Annem1 baby me leke çıkarıcı onenirim. Üni baby yumuşatıcı. Çamaşır deterjanı da siveno 💪🏼🐣
neslihann87 Kuzey61 dalin bende kullanıyodum bikaç yıkamadan sonra bıraktım sıvısı nasıl bilmiyorum ama toz olanında deterjan izi çok bıraktı
Kuzey61 Busraveminisi1 hangisi temizki??? İçlerinde en masumu o diye belkide. Yediğimiz içtiğimiz şeylerin içeriği bile maalesef temiz değil
Busraveminisi1 Minoris, siveno, incia, babys green tavsiye ederim hem temiz içerikli hem de yumuşacık oluyor
Busraveminisi1 Kuzey61 o kısım öyle tabi ki ama en azından elden geldikçe tüketimi doğaldan yana tercih edebiliriz özellikle söz konusu bebeklerimizse