merhaba çok geçmiş olsun😊 benim de ilk aylarımda biraz psikolojik sorunlarım olmuştu. doktorum hamilelik doneminde de kullanılabilecek ilaçlar olduğunu söylemişti. eğer doktorunuzun gözetiminde kullanıyorsanız bebeğe zarar vermeyen ilaçlar varmis😊 önemli olan annenin sağlığı , anne sağlıklı olsun ki bebek de mutlu olsun😉