Merhaba kızlar inşAllah hepiniz iyisinizdir
benim 2. Hamileliğim 22 haftama girmek üzereyim ve 2,5 yaşında kızım var
Bugün kontrolden geldim şükür bebeğim iyi bi sorun yok, yalnız plasenta aynı yere toplanmış kasılma yapıyor bana, doktor ciddi bişey değil ama takipte kalıcaz dedi
Erken doğuma sebebiyet vermemek için tekrar ( ilk aylarda kullanmıştım ilk 2 ilacı düşük riskim olduğu için): coraspin ( kan sulandırıcı ) Progestan ve Efermag ( magnezyum )verdi. Çok yorulma ayakta durma vs dedi. Şükür ciddi bişey değil ama anne olarak ister istemez insan bi tedirgin oluyor, var mı aranızda bu durumu yaşayan ? 1 ay ilaç kullanıp kasılmaları kesilen ?