Nasippp Hıı dogrudur canım. 20 dk kadar sürdü canım ellerini ayaklarını agzını burnunu gosterıo sana parmaklarımı falan. Organlara bakıyo snra. Fazla konusmuo yanı isine odaklanıyo. Benim doktorum gobek bagında kanama var demısti amnıyotık bant var demısti mesela bu doktora sordum tek tek oyle bısey yok ddı rahatladm yanı. Bide plesanta asagıdamı falan dıe bakıo normal doguma uygun ddı.