Soyla Merhaba bayanlar , 3 ayımız bitti çok şükür 🤲🏻 Şimdi heyecanla karnımın şişmesini bekliyorum. Sizlerin ne zaman belli oldu? Rahmin arkada olması bunu geciktirir mi?
koala06 Soyla Haftamda birden karnım çıktı şimdi 17+3 üm küçük top gibi😍 kişinin iç karın yapısıyla alakalı diye biliyorum bazısı son aylara doğru çıkarken bazısının hemen belli olurmuş🤗
C_E Soyla benim 22. Haftam hala dışarıdan belli olmuyor bünyeye göre değişiyor çok zayıfsan hemen çıkar 🤗
[silindi] Soyla benim iki güne bitiyor insallah 🤲🤲2. Gebeligim kilolu olarak gebe kaldım zaten ama göbeğim 5 aylık gibi kıyafetlerimin hiçbiri olmuyor. Zayıflık şişmanlık değil ama iç karınla alakalı
Nrgsalp Soyla Benim ilk gebelikte 20 ci haftadan sonra hafif göbek çıkmıştı ama karşıdan gören hamile sanmıyordu. Bu sefer zayıf hamile kaldım bakalım nezaman karnım cikacak merak ediyorum bende
Alizade_16 Soyla şu an 14 haftalığız hafiften çıktı karnım biraz ama çokda belli olmuyam ama kendim görüyorum azacık çıkmış😂😍
zynpcknn ben 4. ayımdan gün alıyorum karnım biraz olsn çıkmış ablalarımın hiç öyle olmadı onların karınların içi çok derindi o yüzdn 7.ayda çıktı onlarınki benim şimdiden birazcık çık iç karnımda hiç derin değil çokta zayıfım
Funda-07 Soyla 25 haftalık hamileyim sıfır göbek 😂 çıkmıyor sadece akşamları hafif çıkıyor kimse anlamıyor bile hamile olduğumu 😑😑
MihricanA Soyla 31+6 haftadayim acayip sistim ve ağırlaştı karnım ağrılar uyutmuyor 03:48 saat ve ben hala uyuyamadim ağrıdan 😂
Defneninannesi19 Soyla ilk hamileliğim de son zamana kadar belli bile değildi 20 haftalığız bu sefer çıktı belli de oluyor yapı bence ama öyle top gibi falan değilim sanırım yine çok çıkmadan doğum yaparım