nurrrr17 Angelkljh sezeryan normal aynı fiyat diye biliyorum . sizin 2. Doğum mu neden sezeryan olacaksınız
Angelkljh nurrrr17 ay zor olur ya Allah korusun dikiş yerlerine zarar verirsin hiç o yola girme aklından çıkar yolu varken ,😊
Byztk nurrrr17 ebe desteği alarak gayet güzel normal doğum yapabilirsiniz sezaryan sonrası yapılamaz diye bir şey yok
Marbling nurrrr17 ilki kaç aylık şuan ? Birde hangi doktora gidiyorsnuz acaba bende buna uğraşıyorm biraz ümitliyim ama bakalım
nurrrr17 Angelkljh ya çok sık yapıyorlar şu aralar ssvd yi. Zaten bu hafta gideceğim doktor eğer suyun hala az felan derse tarih alacağım sezeryan için x siz kaç haftalıksınız
nurrrr17 Byztk aynen ebe desteği alıyorum . Çay pilates sguat hareketleri yürüyüş hurma yağ mağ ne varsa yiyip içip yapıyorum 😅 elimden geleni yapıyorum gerisi takdir-i ilahi
Angelkljh Gulsen4224 aynen canım bgn randivi aldım fiyatı da sordum hata 2200 dedi muane ücreti de 120 dedi siz kaça gidiyorsunuz
Gulsen4224 Angelkljh 120 veriyorum muayeneye ama sezeryan 2200 ise çok iyi demişler hangi doktor peki sizin
nurrrr17 Marbling ilk oğlum 2 yaşına yeni girdi . Bende şuan 38 haftalık hamileyim . Anıt hastanesinde Zehra küçükaydın var. Drzehrakucukaydın diye instagram a yaz bak hep yapıyor bu doktor genellikle