Aysimamizz Kizlar hastanedeyim gaz sorununu nasıl giderdiniz sezeryan dogum yaptım gazın gelmiyo sancı oluyor ama.gaz cikaramayinca ne yapıyorlar bilgisi olan yazabilirmi
SeldaSngl Aysimamizz hastanede ne yapıyorlar bilmiyorum ama hamileliğim boyunca çok fazla gaz sıkıntısı çektim. Tane rezene ve kimyonu kaynatıp içiyordum ayaklarımı sıcak tutuyordum faydası oluyordu. Deneyin umarım siz de faydasını görürsünüz
2evlatannesi Aysimamizz 10:30 da aldim kucagıma kizımı yürümek ve komposto yaptim şiselere koydum içtim gezdım gazimı da yaptım agrımda yok çok şükür canım
Aysimamizz Kız çok afedersiniz ikinamiyorum gazını cikaramiyorum ama ağız yoluyla çıkıyor ne yapmam lazım hastanede ne yaparlar gazı cikarmayinca
Zehrakca0134 Bol bol merdiven in çık canım ben kayısı kompostosu içtim yoksa kayısı suyu iç tuvalete otur bekle kuzum