SMin aynen canım tahlil bile yapmıyor doktorun yaptıysa tmmdor diyor ve bizim aile hekimi kendi hiç muhatap bile olmuyor yanın da ki ebeye yonlendiriyo her şeyi eşime diyorum ki değiştirelim aile hekimini oda diyor zaten yakında tayinciyiz 5 6 ay için onla uğraşmayalım