Mekselinda 19+2 birazcık fazla kilo aldım 8 kilo gibi. Kendimi durdurmak yerine iştah her geçen gün inadına artıyor sanki bu saatten sonra 10 12 kilo da bırakmak isterdim ama daha 20 hafta var hemen hemen 🤭
aysegull28 Mekselinda 35+3 üm 13 kilo aldım son 3 kilosu son haftalarım da oldu. Baştan beri çok dikkat ettim
Susam-annesi20 Mekselinda merhaba 🙋🏼♀️ Ben 20+1 haftadayım tam 9 kilo almışım . İstesem de yemeden duramıyorum 🤭🙈 o kadar bulantı ve hâlâ kusmama rağmen kilo almışım . Bence normal yeter ki bebişler sağlıklı olsun kilo verilir ☺️🌸
imren91 Mekselinda 33.haftadayım. 20 den sonra aldım , sonra frenledim kendimi. Yoksa mide büyüdükçe büyüyor. Nefsinizi kontrol etmeye çalışın bence 🌸Ben toplamda 8 kilo aldım .
Mekselinda Susam-annesi20 ayy biz aynıyız 😂 kesinlikle sağlıklı olsunlar yeterki. Ama Doğumdan sonra vermek tek umudum bir çırpıda yinede bakıyorum herkes benim Haftamda 3 kilo almış ben şok tabi 😃
Susam-annesi20 Mekselinda evet aynıyız okuyunca yalnız değilmişim diye güldüm 🤭😂 zayıflayanlarda cok var o normal olduğu gibi kilo da normal . Zaten doğumda da gidiyormuş sonrasında korse kullanırız gider . Yeter ki sağsağlim kavuşalım bebişlerimize 🥰😍
imren91 Mekselinda Tabii ki durdurabilirsiniz. Hamur işi , tatlıyı kesince ve aşırı şekilde doymadan kalkarsanız sofradan az kilo alıyorsunuz. Bir de yürüyüşle destekleyin. Ben fazladan bir şey yediğim zaman yürüyüş iyi geliyor.
Nurhan88 Güne damgasını vuracak kiloyu ben yazayım 27 gün kaldı Doğuma toplam 27 kilo aldım çok aldım ya neyse sağlıkla doğsun bebişlerimiz artık vericez bir şekilde
Mekselinda Nurhan88 kusmadıysanız başlarda kilo üstüne eklenebiliyorsa şahsen ben kusmadım kilo arttı öyle zaten sonuna gelmişsiniz doğuma az kaldıı sağlıkla bebeğinizi alın inşallah 🙏🏻😘