pinar55 7+1 hamileyim bu aralar sağ kasık ağrısı yaşıyorum ama hafif oluyor. Bu haftalarda olup benim gibi aynı durumu yaşayanlar var mı?
Oykuaygun pinar55 evvett 14.haftadayım doktorum rahmin büyüdüğü için oluyor gayet normal dedi. Ama sen muayeneye gidince mutlaka sor
Esrabayat3232 Ben de 9+5 im benım de oluyor batmalar rahim genışlıyor ve Bebiş yerleşiyor o yüzden oluyor dıye bılıyorum . 🥰