fatmanurerdogan merhaba acil dönüş yaparsanız sevinirim kan uyuşmazlığı iğnesi bir hafta bile olmadan kanamadan ötürü yaptırdım ancak yine az miktarda olsa da kan lekesi görmüşüm bu gün yeni fark ettim ne yapmam gerekiyor lütfen acil dönüş yapın.
tgce_brs fatmanurerdogan bana her kanaman olduğunda acile gittiğin zaman şöyle vurunman gerekiyo demislerdi. Benim çok şükür bir defa kanamam oldu o zaman vurundum 12. Haftada
fatmanurerdogan tgce_brs 9 haftalik iğne bir ay korur demişlerdi ancak 1 hafta daha dolmadan tekrar kanama gordum
tgce_brs fatmanurerdogan siz bu durumu doktorunuza bildirin benimde kanamam çok azdı pirinç tanesi kadar kan pıhtısı gelmişti. progestan başladı bana size de verir belki.yada vermiştir.