Bmom Kızlar en korktuğum şey başına gelen oldu mu doğumuna kontrole gittigi doktor girmeyen oldu mu neler oluyor
nslhn__ Bmom benim öyle oldu gece diye gelmemişti ama doğumumu yapan doktorda çok iyiydi korkmayin hakkınızda hayırlısı neyse o olur inşallah😊
Aryastark Bmom gittiğim hastane de şu an çocuk doktoru ve anestezi uzmanı olmadığı için mecburen başka hastane de olacak
Elfffcnnn28 Muhtemelen benimde öyle olacak devlet hastanesinde doğuma gireceğim ve nöbetçi doktor kimse o giriyormuş hatta normal doğumlarda doktor bile gelmiyormuş ebeler oluyormuş sadece