Merhaba hanımlar, dertleşme postu bu daha ziyade. Yaklaşık 1.5 senelik evliyim, ilk olarak ocak ayında hamile kaldım, boş gebelik tanısı ile kürtaj oldum. Geçen ay neden hamile kalamıyorum diye burada dertleşirken gebe oldugumu öğrendim, düzenli artan değerler kanamayla düştü. Kimyasal gebelik de eklendi. Sorun nedir diye doktora gittim, yumurta takibi yapıp çatlatma iğnesi yaptı bugun. Esas sorun şu ki ben eskisi kadar bebek istemiyorum, hevesim kalmadı, bu ay pozitif olsa eşim dahi kimseye söylemek istemiyorum 2 dir hüsran yaşıyoruz. Neden iğne oldun derseniz, doktoruma güvendim ve eşimin hevesi beni ayakta tutuyor. Çok daha ağır şeyler yaşayanlar var biliyorum ama gerçekten zor zamanlar. Allah hepimizin yardımcısı olsun. Manevi yönden bana neler önerirsiniz, dertleşmek isteyenler buyursun 🍀