Fatmatt Kızlar beş hafta olduk bugün ama akşam üstü adet gibi bir anda kanamam oldu. Hastaneye geldik yatış verdiler her ihtimale karşı. Kanama gittikçe azldı ve pempe pempe olmaya başladı. Normal mi bu durum yoksa kötü şeyler mi oluyor
ygmurnuuur Fatmatt hastaneye gitmekle en iyisini yapmışsınız bazen yerleşme kanaması oluyor bazense maalesefki düşük umarım bebeginiz sizinledir🥰🥰
A1nn Fatmatt benimde 4 haftalık tı leke geldi sonra doktora gittim progestran yapıldı iğne. Sonra kan değerlerine bakıldı düşmüştü 26 dan 20 ye. Yani düşük yaptım hastaneden 1.2 gün sonra normal adet görür gibi kanamam oldu 5 gün sürdü.
aytennyilmzz Fatmatt benum şuan cok kanamam oldu hastaneden yeni geldim ama yatiş vermedi neden bilmiyorum
Fatmatt Nurhan88 canım biz keseyi alttan cumartesi gördük ultrasonda gözükmediydi. Şimdi de ultrasonda görünmedi burada daha çok yeni dediler. Net bir şey Denilmedi. Üç tane iğne vurdular bir anda. Gece progestrann verecekler hap Sabah nolacal bakalım
Nurhan88 Fatmatt kanaman kesildiyse korkma birşey olmamıştır Allah’ın izniyle diğer türlü olsa kanama devam ederdi yerinden hiç kalkma bir süre dinlen bol bol
Dilek33 aytennyilmzz benim geçen yil oldu evet kanamam çöktü ilk hafif geldi sonradan çoğaldı çok şükür iyiyim şuan ikinci hamileyim iste