Kızlar buğün çatı kontrolü yaptı doktorum.Hiç korktuğum gibi olmadı çok şükür.Burdaki okuduğum bir kaç yorumda tırsmıştm açıkcası ama 10 sn ye bile sürmedi zaten eliyle bakmadı bi aletle muayene etti. Korkusu olanlar bence hiç korkmayın kendinizi kasmazsanız hiç bir şey hissetmiyorsunuz. Rabbim hepimize hayırlı doğumlar nasip etsin inşallah.