Nesliaktag Merhaba arkadaşlar 16 haftalık hamileyim doktor bgn amniyotik band var dedi detaylı ultrasona girecegm 1 hçay sonra bunu yasayıp dogum yapan varmı int cok kötü seyler yazıo
busbus35 Konu hakkında bilgim yok ama rabbm şifa versin hergun dua oku kendine insalal yanilmistir bişi cikmaz cnm
Derenannecik45 Bende de vardı korkuttular ama bişey çıkmadı sonra kendi kendine kayboluyor şuan 32 yim başka doktor göremedi bidaha 🤲 darısı başına geçer hemen inşallah ❤️