Besa Hayıt tohumunu bal ile karıştırıp yiyenlere soruyorum hormonları düzenlediği için gebeliği kolaylaştırıyormuş ama süt hormonunu da arttırıyor diyorlar o zaman prolaktin yükselir oda gebeliğe engel bir durum hakkında bilgi sahibi olan varmı
afrasil Besa benim prolaktin 23 sınır 29muş bu ay tekrar gidecem ama hayıt almıştım çektirmiştm onu bal ile karıştırp yiyecektim bunu ilk kez duydum yemeyim bari. Ben incirin yükselttiginu duymuştum
Besa Tugce1803 hem gebeliği kolaylaştırır diorlar hemde süt yapar ama süt hormonu yüksek olursa gebelik oluşması biraz zor :d
Besa afrasil benim bi 11 çıktı bi 36 doktor yüksel değil dedi prolaktin öyle bir hormonki duş alıp gögsünü ovalarsın yükselir ilişki sonrası ve anında yükselir stres olursun aynı şekilde değişir dedi yani 36 ya yüksek değil dedi :)
Besa afrasil incirde yumurtalık kalitesi için iyi diyorlar ama oda süt hormonunu etkiliyomuş ne yapalım bilemedim herşeyin fazlası zarar az yesek belki bişey olmaz 😋
Miragee Besa bende prolaktin yüksekti ilaç kullandım o ay düştü ve hayıt otunu kullandım çıksa idi tekrar benim çıkardı