Damlast Bugün doktor kontrolünde bebeğimin cinsiyetiyle ilgili bir çıkıntı var erkege benzetebiliriz ama net birşey söylemek için erken dedi 12.haftadayiz .böyle bir durumla karşılaşan oldumu
Deda Damlast Banada 12 haftada bir tahmininiz varmı dediğimde kıza benziyo demişti şuan 16 haftalığım ve 3 ayrı doktor erkek olduğunu söyledi gerçektende öyle bende gördüm🤭👶👶☺☺😍😍❤❤
buse007 Damlast canım bazen kordon bazen klitoris çıkıntısı ile karıştırabiliyolar o hafta, beklemelisin bence en az 14-15 haftalık olsun ❤
MelissaKaplan Damlast 12 +2 haftalığım dün cinsiyetini öğrendim bebeğimin %90 erkek görmüyormusun pipsini annesi falan dedi doktor 🙂 bu haftalarda erkekse bellı edıyormus kızlarda yanılma olabılıyormus ama erkekte yanılma yokmus sanırım
Bekleyenler 10.haftada kıza benziyor ama çok erken dedi. 12.haftada yüzde 60 kız dedi. 13.haftaya girdik bakalım bu hafta ne diyecek
Kadze Deda ay heyecan yaptım bana da 2 doktor kıza benziypr dedi 12.hafta içinde eşimde kız delisi aşırı heyecanlandı aylık kontrole gidicem artık 2 hafta saha beklemek nasıl zor geliyoe acaba degısır mı diye😂 saglıklı olsun yeter ama insan hazırlanmak istiyor of cok heyexanlı😍😍
dphnln Benim doktor 12.haftada kesin olarak kız diyecektim ama çıkıntı gördüm son anda dedi, bekleyelim 2 hafta sonra tekrar bakalım dedi. ☺ Bugün gideceğiz 💖💙🤰🏻
NezihMeltemAcar Bana 12 de kıza benzetti 13 te çıkıntı var drdi erkek gibi drdi. 14 te yine %70 kız dedi. 16 da haftaya gidicem 16 dan öncekiler sadece tahmin bakalım iyice netleşir
Nesoo Bende 12+6 haftalığım canım. Bugün doktora gittim. Yoğun ısrarlarım sonucu erkek olabilir ama kesin değil dedi. 1 ay sonra söyleyecek. Acaba değişir mi çok merak ediyorum bende
sedaaa Damlast evet benim oğluşum 11.haftada belli oldu kız derlerse değişebiliyor ama erkek tahminleri genelde tutuyor canım😍