Dilrubaymz Kızlar eşimden yaklaşık iki ay önce ayrıldık aileme geldim ve geldikten 12 gün sonra adet oldum ama adet günümden daha az oldum hamilelik ihtimali kalktı tabi şimdide 9 gün oldu adetim geçti üç gündür aşırı derecede mide bulantısı var yemek yemekte zorlanıyorum beyaz akıntı geliyor normaldir diyorum ama İnternetten baktım gebelik belirtisi diyor ama ben adet oldum azda olsa şimdi arkadaşım dedi test al yaptır bende kararsız kaldım korkuyorum doğrusu sizce yapım mi
Birgul Dilrubaymz bence yapmalısın canım baya geçmiş çünkü varsa çıkar diye düşünüyorum hayırlısı olsun🤲🏻
Emel0108 Dilrubaymz mutlaka testini yap canım strese üzüntüye bağlı gecikme yaşıyor olabılırsın ama 9 gün hatrı sayılır bı gecikme psikolojik etkenlerin bukadar geciktireceğini sanmıyorum
minikalp03 Dilrubaymz test yap negatif çıkarsa strese bağlı gecikmiş olabilir stres az adet gormeyede sebeb olabiliyor
Ebruyavuz0 Dilrubaymz Bir kaç farklı marka test al bozuk çıkıyor vs emin olmak için birkaç tane yap aynı andan daha net olur bir tanede erken gebelik testi al onda zaten yüzde doksan dokuz çıkar bi tane de normal al ben 1 gün geçti adetim erken gebelik testi yapmıstım kıpkırmızı çıkmıstı hemen 1 gün geçmesine rağmen
Hadiye Benim de 9 gün geçmişti test yaptığımda kıpkırmızı olmuştu anında akşam yapmıştım ve evet hormonlardan dolayı oluyor akıntı
Tlybilgic24 Şöyle söyliyim testten önce zaten anlıyorsun yorgunluk , aşırı uyuma isteği , kasıklarda hafif ağrılar , göğüs uclarının hassaslığı ve karın şişmesi (gazdan dolayı) en belirgin özellikler bunlar ..
Dilrubaymz Tlybilgic24 valla bu belirtiler var meme hassasiyeti üç gündür ama ara ara sızı giriyor şişlikte var gaz gibi