Deletedmom9 bız yenı 25 olduk 24 te yoruldugum gunler çok az kıpırdıyordu ama ebe bana ayaklarını yukselterek uzan cunku kan akısı artıyor demıstı ben genelde dınlenınce baslıyordu ama 3. Trımestere kadar duzensız olması cok normal sadece gun ıcerısınde hıc kıpırdamazsa yada sureklı az hıssedersen gıtmenı tavsıye ederım