Aysedukk Haftada bel ve kasık ağrısı , aşağıda leğen kemiğinde hissediyorum bunları yaşayanlar var mı ?
RDT Aysedukk 30.haftadayım bende . Bel ağrılarım cok fazla. Yürüyüş yapıyorum eve gelince agrıdan duramıyorum🤦♀️
Nurhan88 Aysedukk ara ara oluyor eğer hiç geçmezse doktora görün yinede ama yapancı doğum sancıları normalmiş
Bgmky Aysedukk 20li haftalarda oldu bende 32+6 yız çok şükür bu hafta azaldı o kemik ağrılarım. Hergün 1 sade maden suyu içiyorum bence onun etkisi oldu
Nursahcan Bende 37 de yasadım canım ama gectı yalancı arılar oldugu hanı eger uzun süre bu bel kasık agrın devam ederse bi doktora görün