Beyza52 Kızlar koça muaneye giden var mı ? Varsa hangi doktora gidiyosunuz ben ceren hanıma gidiyorum hastane çok güzel ve temiz gözüküyor herkes çok dikkatli
Cnsugur Beyza52 orda çalıştım çok büyük ve güzel bi hastane hijyen konusunda sıkıntı yapma doğumhane zaten ayrı bölümde ve ordaki odada çok büyük eşin annen falan gelebilir ceren hanım çok iyi bi doktor
Beyza52 Cnsugur ya çok sevindim teşekkür ederim ilk gebeğim o yüzden endişeliyim doktor ne kadar tecrübeli olmalı doğum nasıl geçer eder diye 🧡
Cnsugur Beyza52 merak etmeyin orası çok özel bi hastane doğumhane bölümü yani sancı çekerken veya beklerken çok ferah ve geniş bi ortamı var