Ozdmrkbraa Kızlar hayırlı akşamlar ben bu ikisi arasında ki farkı da kullanım amaçlarını da çok anlayamıyorum yardımcı olur musunuz hangisini almalıyım sizce yani ben duştan sonra bebeği uykuya geçirmeden önce uyku masajı flan yaparken kullanmak istiyorum
Gngr_33 Ozdmrkbraa bebe yağı kışın losyon ise yazın kullanılır bi süre bebe mağazasında çalışmıştım oradan biliyorum ikisiylede masaj yapılıyor sonuçta rahatlatma etkisi var
Elfens Ozdmrkbraa kızkardeşim doğum yapmıştı banyo yaptırırken en son su dökeceğiniz zaman bebek yağından az maşrafaya dökün su koyun o şekilde çıkarken bebeğin üzerine dökün demişti direkt yağlamaya gerek kalmaz demişti 😌
Merveerhannn Ozdmrkbraa bebek yağı gözenekleri tıkadığı için çocuk doktorları önermiyor. Onun yerine losyonla nemlendirip masaj yapın diyorlar. Bebeklerin ciltleri çok kuruduğu için yazın kışın farketmez mutlaka nemlendirmek lazımmış.. yağ kullanımında gözenekleri tıkadığı için kırmızı küçük küçük isilik gibi oluyor.
Nursahcan Valla canım bi bilgim yok post üste kalsın diye yprum yaptım ben de daha almadım bunu tamamn unutmusm almayı
Ozdmrkbraa Gngr_33 Aralık sonu doğumum olacak inşallah o zaman bebe yağı alıyım aynı amaçla kullanılıyorsa
Ozdmrkbraa Merveerhannn bu konuda hiç bilgim olmadığı için size sormak istedim bilgilendirmeniz için çok teşekkür ederim çok yol gösterici oldu 🥰🐣
minnoscan Ben losyon aldım ama nemlendirmesi yeterli gelmezse hindistan cevizi yağı kullanmayı düşünüyorum kendime de kullanıyorum zaten. Bebek yağı petrol ürünü olduğu için kullanmak istemiyorum🌸
Ozdmrkbraa minnoscan bebe yağlarında içeriği saf olan markalar var ürün tercihinde kararsız kalmıştım ama losyon alacak gibiyim
Ozdmrkbraa Tugce1803 evet o markayı gördüm mühendisinığlunda da yıldızlı listesin de nerden aldınız acaba
Ozdmrkbraa Tugce1803 öyle sitelerden kozmetik ürünleri almak sağlıklı oluyor mu sence ben bi güvenemiyorum tedirgin oluyorum da