Ben bayrampaşa oturuyorum ablamın doğumuna gittiğimde ve hamilelik sürecindeki doktorla olan ilişkisini anlatıyordu bende sadece o doktora güvene bilirdim bu kadar sıcakkanlı ve güler yüzlü olması beni etkilemişti ama bu doktor sefaköy Rumeli Hastanesinde eğer uzaklık sorun değilse bir görünün derim . Özel hastane muayene 60 tl idi
Dr . Tüba Fikriye Becerik