Zgeylmaz ben de 22+4’um
bebek arabasi+puset
anne yani besik
Buyuyebilen yatak
Alt acma, nevresim,yatak koruma, uyku tulumu, bez vs tasimak icin bez canta vs hepsini bir yerden ayni desenden aldim, cok tesadufi buldum ama cok kaliteliydi dayanamayip herseyini aldim.
h&m,joker ve biraz da bime gelen basic tulum,zibin ve ust alt takimlardan ama hep basic seyler
h&mde indirimden birkac parca yazin giydirilebilecek gomlek, kisa dogruluk ince ceket falan(yani bir yasa kadar ama fiyati asiri dusen urunlerden)
bez kovasi
mama sandalyesi, onun yenidogan aparati da oldugu icin anakycagi yerine de kullanacagim. Aldigim sandalye 9yasa kadar farkli aparatlarla kullaniliyor.
gogus pompasi, kalkani, biraz da bez aldim.
hepsini bi odaya attim,duruyorlar ama daha hicbir sey yerlestirmedim.
Sifonyer ve uzerine askilikli raf yaptiracagim. Oda icin yaptiracagim tek sey o simdilik.