Hmlayse 38+2 olduk hiç bir belirtim Yok ağrımda yok çok şükür sanki hiç hamile değilim bugün sadece yürüyüş yaptığım zaman alta baskı oldu böyle az az idrara çıktım başka bir belirtim yok sizin nasıl gidiyor 😊😊😊
hulya_sncr47 Hmlayse Bn 36 haftalık sanki her an Doğum yapacağım lekelenmeler bel agrısı vajinalda batmalar sık WC e çıkma isteği yürürken kasıklarım ağrıyor çok zorlanıyorum bebek kanalda eli kulagında sanki bakalım 😂😂😂
Nursahcan 37+4 oldum bugun bi ara hafif nadir agrım oldu ama simdi tık yok gecem hafta belim agrıyor kuyruk sokumum yürüyemiyordum bile agrım coktu ama gectı bian önce dogursım var
Hmlayse Nursahcan benimde valla çok korkuyorum 41 leri görünce Allah sağlıkla bir an önce kavuşmayı nasip etsin hepimize 🤲🤲