Bali düşük riskinde genelde kanama oluyor şöyle söliyim yerleşme kanaması diyorlar bende bu evre çok ağrılı ve zor geçti doktorlar dış gebelik ve ya düşük tehlikesi olabilir dediler ama düşsede kromozomal bozukluktan dolayı iğne ilaç veremeyiz evde yat dinlen düşerse yapcak bişi yok dediler ben uzandım dikkat ettim ama kanamam hiç kesilmedi.Sonra ağrı artıp keseyide göremeyince dış gebelik alalım falan dediler onuda ben kabul etmedim daha sonra kanamam kesildi kendiliğinden ağrılarımda hafifledi ama uzunca süre hep ağrım oldu.Kanama yoksa düşükten korkmayın diye biliyorum.Uzun lafın kısası ben bu doktorlarıda anlamıyorum ve güvenmiyorum o yüzden biz tedbiriöizi alalım enfeksiyona dikkat edelim ağır kaldırmayalım bişi olmaz inşallah.biz 27+4 olduk darısı sana inşallah