Raca Buna doktorunuzla birlikte siz karar vermelisiniz. Çünkü şeker yetişkinler de bile riskli bir durumken gebelikte daha büyük risklere yol açabiliyor. Lütfen etrafın şeker yüklemesi çocuğu şeker hastalığına sürüklüyor cümlelerine kulak asmayın öyle bir şey yok. Buna en basit cevabım benim kayınpederim 50 küsür yaşında ve şuan şeker hastası ama 50 küsür yıl önce bu testler yoktu yani onun annesine yapılmadı ama yine de şeker hastası. O yüzden bunlara hiç itibar etmeyin lütfen. Şeker bugün yediğimiz ekmekten tutun da tükettiğimiz meyve , sebze hepsinde var. Ve inanın gerekli olmasa hamilelik gibi bir döneme bu test koyulmaz. Bütün dünya bizim doğacak yavrularımıza karşı olamaz. Yaptırma diyenlere de cevabım vebal almayınız. Siz yaptırmadınız belki sizin bir sorununuz yoktu ama bu herkeste aynısı olacak diye bir şey söz konusu değil. Sağlıcakla kavuşun yavrunuza 😇