yavrukom Reglim hiç gecikmez normalde bir hafta onceden sancılarım başlardı simdi ise hicbi belirti yok hamiş olmayı çok istiyorum sizde belirti varmı kizlar
safiyehatice yavrukom aynn valla bnmde yarin olmam gerekiyo ama hic agrim yok normalde agrim olur insallah hamileyizdir😊
Beety26 yavrukom bu ay dufaston femara estrfom menopur ovitrlle progestan fitil 18 kasim beklenen adet tarihim InsAlllah adet olmam hamile olurum biktim artik esimle cinsel iliskiden hamile kalsamda 9 ay yapmasam.15 aydir evliyim sikildm artik bu hayatdan
Mizgin2020 yavrukom hadi hayırlısı bu ay bol hamile postu görmek dileğiyle hepimizi hamiş görelim inşallah
Kadze yavrukom son 3 dün yaptım negatif cikti umarım erken yaptığım için negatif çıkmıştır🙏 günümü bekliyorum inşallah herkes istediği haberi alır
safiyehatice m060918 valla bnm yarin olmam lazim ama bakalim hic test flnda yapmadim korkuyorum biraz
yavrukom m060918 yapmadım test negatif çıkınca çok üzülüyorum daha öncede bı düşük yapmstim reglim gecikene kadar bekleme totemi yaptimm bı kez 🙏
yavrukom safiyehatice inşallah Güzel haberinizi alırız inşallah sizin bir gün kalmış ne güzel ben günlerin çabuk geçmesini diliyorum ☺️☺️
Yurdagul2525 safiyehatice ben hamile oldugumu bilmeden adet sancilarim vardi sandim cunku birebir ayniydi hamilelik sancisiyla adet sancisi doktorum basta ayni belirtiler olabilir dedi 2 ayima kadar da devam etti. Yani demem o ki agrilariniz olunca adet de olmayabilir hamile kalmis olabilirsiniz gununuz gecince test yaptirin 😊
yavrukom safiyehatice regli gününüz geçsin bir iki gün bekleyin bence çünkü stres yapıyoruz olur ya bu defa da düzensiz olacağı tutar boşuna heveslenmeyelim
Kadze safiyehatice inşallah hamilesindir canım🙏🙏 benimde haftasonu sancım oldu çok olcam die korktum ama olmadım tam gününe kadar bekliyorum şimdi test yaparsan buraya da yaz sonucu